חליפת הגנה למעלית מבד מעוצב ואיכותי

ראשי > המוצרים שלנו > חליפת הגנה למעלית מבד מעוצב ואיכותי

חליפת הגנה נועדה לשמר את המעלית שלכם מנזקים וונדליזם. אנשים שעוברים עם עגלות וקסדות אופנוע ומטיחים את החפצים הללו בקירות המעלית עלולים לגרום לנזקים לקירות וללוח המקשים. אנו משווקים חליפת הגנה למעלית מבד שלא רק תשמור לכם על כל החלקים הפנימיים שלה, אלא גם תשפר לעין ערוך את העיצוב הפנימי. אם אתם מעוניינים לקחת את המעלית שלכם 10 צעדים קדימה בתחום הבטיחות והעיצוב, אנו כאן לשירותכם!

למה דווקא חליפת הגנה למעלית מבד שלנו?

אנו מציעים לכם חליפת הגנה למעלית מבד חדשנית ומתקדמת המציעה לכם כמה יתרונות חשובים מאוד:

  1. כיסוי מלא – חליפת ההגנה מבד שלנו עשויה בדומה לשכפ"צ צבאי. היא כוללת שלושה שכבות של חומרי שיכוך בעובי של 25 מ"מ אשר משמשים בתור בולמי זעזועים ומעניקים הגנה מלאה ואיכותית למעלית.
  2. התקנה נוחה – אנו מספקים לכם אפשרות לבחור מבין שני סוגים של אביזרי תליה, או מוטות טלסקופיים אותם ניתן לכוון על פי הגודל של המעלית כך שתוכלו לבצע התאמה למעליות שונות בקלות, או פינים קבועים העשויים מנירוסטה איכותית וחזקה, כך שתוכלו לבצע התקנה נוחה ומהירה.
  3. מיגון גם לרצפה – אנו מייבאים אריחי הגנה ייחודיים אשר מאפשרים לכם למגן גם את הרצפה ולמנוע נזקים, לכלוך או כל דבר אחר.
  4. אחריות – מערכות המיגון אותן אנו מציעים נחשבות לחלק מהטובות בכל העולם. אנו מעניקים לכם אחריות של חמש שנים על התפרים של חליפת הגנה למעלית מבד, כך שתוכלו להשתמש בה לאורך זמן רב ללא כל חשש, ובמידה של בעיה יהיה לכם תמיד אל מי לפנות.

לשמר את הבטיחות בתוך תא הנוסעים

כאשר התבשרתם, כמחזיקי בניין, שלאחד מקירות המעלית נשברה המראה, או הקיר נשרט או לוח המקשים נמחק, זו לבטח לא בשורה משמחת. אבל זה לא חייב להיות ככה. כאשר יש לכם חליפת הגנה למעלית, אתם לא צריכים לחשוש מוונדליזם. למשל, אם עד כה העסקתם שומר שתפקידו לקחת משליחים קסדות ולהפקיד בעמדה מחשש שיהרסו את המעלית, התקנת חליפת הגנה תאפשר לכם להרשות להם להיכנס בתצורה זו באין מפריע. החליפה עמידה בפני כל נזק, כולל של עגלות הובלה כבדות המוטחות בקירות המעלית.

להבטיח את שלמות כפתורי הנסיעה

כפתורי הנסיעה חייבים להישאר מודפסים, זאת כל בר דעת יודע. כפתורים מחוקים מונעים מהנוסעים לדעת לאיפה הם עולים או יורדים, וזו כמובן קטסטרופה שצפויה לגרום לחוסר יעילות. התקינו חליפת הגנה למעלית עם פאנל הגנה על כפתוריה. הפאנל עשוי להיות שקוף או באמצעות עובי החליפה, שיהיה כה עבה עד כי לא ניתן יהיה להנחית מכות קשות על הכפתורים, אלא בקושי ללחוץ עליהם, ובכך לשמור על שלמותם.

לגבש עיצוב בוטיק חסר מעצורים בתוך המעלית

כמובן שנושא עיצוב תא הנוסעים צריך להיות בבת עיניו של כל יזם או מחזיק-בניין עם מעלית. באמצעות חליפת הגנה למעלית – התא הפנימי ייראה שונה לחלוטין ממה שהיה בטרם ההתקנה. ניתן לבחור חליפות הגנה שישקפו את העיצוב הנדרש לדעתכם באמצעות הדמיית מחשב ויזואלית של חברת חליפות הגנה. בהדמיית מחשב זו ניתן לצפות בכל דגמי חליפות ההגנה המובילים ולבחור את הנדרש להתקנה, שתתבצע במעלית שלכם במקצועיות. בואו להסדיר חליפת הגנה למעלית מבד, ובכך לשפר את חוויית הנסיעה, לשפר את הבטיחות הפנימית וליהנות מעיצוב פנימי מקצועי ביותר.

×
דילוג לתוכן