חליפת הגנה למעלית בהתאמה אישית למעליות בבניין שלכם

ראשי > המוצרים שלנו > חליפת הגנה למעלית בהתאמה אישית למעליות בבניין שלכם

מעליות בימינו זקוקות להגנה פנימית יותר מאי פעם. ריבוי השליחים, עובדי השיפוצים ועובדים מקצועיים בכלל, אשר נעזרים בכלי עבודה חדים, עלולים לסכן מאד את המעלית שלכם ולהביא לחבלה בקירות ובלוח הכפתורים, לרוב בשוגג. התוצאה היא מעלית מדורדרת בבניין שלכם ולזה אסור להגיע. שמירה על המעלית נדרשת למען בטיחות הנוסעים והארכת אורח חייה כתשתית ברת שימוש. חליפות ההגנה שלנו מספקות את מה שאתם צריכים בכדי להגן על המעליות שלכם.

תכנון יסודי של תשתית ההגנה על המעליות שלכם

אנו נאבחן את אוסף המעליות שיש לכם בבניין ונגבש דרכי הגנה רצויות. ניתן למפות את ההגנות של המעלות בשתי דרכים עיקריות: או שמטמיעים חליפת הגנה למעלית מבד או מעץ שנראית זהה בכל המעליות (לעתים, עם שינויי צבע קלים ליצירת מגוון רחב של עיצובי פנים) או שמפרידים את אחת המעליות מהשאר, מגדירים אותה כמעלית ספקים ומטמיעים בה חליפת הגנה למעלית משעם. חליפת הגנה למעלית מבד או מעץ דחוס תוטמע ביתר המעליות, אלה שישרתו את כלל ציבור הנוסעים.

מימוש הטמעת חליפות ההגנה הלכה למעשה

הטמעת חליפות ההגנה על המעליות תיעשה באופן מקצועי על ידינו. אנו חברת מומחים אשר בקיאה מאד בהטמעת חליפת הגנה לכל מעלית, מהקטנה ביותר ועד למעלית בעלת תא נוסעים גדול ורחב. על פי דגם המעלית שלכם אנו נספק לכם את חליפת ההגנה המושלמת שתיצור את מה שאתם צריכים בתוך המעלית כדי לאפשר נסיעה בטוחה ושימוש בטוח בתשתיות התא.

מפרט חליפת ההגנה

עיטוף הקירות – הקירות ייעטפו על ידי שכבת בד או עץ. במעלית הספקים הם ייעטפו בשכבת שעם. עיטוף זה צפוי לשמור על הקירות מנזקי בלאי מהירים של המשתמשים השונים.

הגנה על לוח המקשים – לוח המקשים מקבל בדרך כלל 2 סוגי הגנות. עבור חליפת הגנה למעלית מבד, ההגנה בדרך כלל תהיה ניילון מגע המאפשר לחיצה דרכו על הכפתורים. עבור חליפת הגנה למעלית משעם או מעץ, הקירות יותקנו עם מגרעת עמוקה שלא תאפשר להכניס ללוח המקשים קסדה, סכין או כל כלי עבודה אחר. רק היד של המשתמש תוכל להיכנס, מה שייצור סביבה סטרילית בקרבת הכפתורים, שלא תהיה חשופה להידרדרות במצבה, בוודאי שלא להשחתה.

×
דילוג לתוכן